Project omschrijving

Home|Management buy-out van Beddinghouse

Datum: 10 april 2018

Management buy-out van Beddinghouse

Beddinghouse ontwikkelt bed- & badlinnen voor haar eigen merken zoals Beddinghouse, Kardol & Verstraten en het lifestyle- & accessoiremerk KAAT Amsterdam, maar ook voor   gerenommeerde, internationale merken zoals Auping, Oilily en Riviera Maison. Het productportfolio bestaat onder andere uit dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons, sierkussens en handdoeken. De onderneming heeft een jaarlijkse omzet van ca. 20 miljoen euro en zo’n 60 medewerkers in dienst.

De onderneming was grotendeels in eigendom van de oorspronkelijke oprichters, die wilden uitfaseren en de zittende directie volledig eigenaar laten worden, door middel van een management buy-out. Lingedael trad op als corporate finance adviseur van de kopende directie.

Ik sta u graag te woord als u van gedachten wilt wisselen. Mijn ervaring in dit bijzondere vak maakt dat ik u snel op weg kan helpen bij de soms lastige afwegingen.

Vriendelijke groet,

Norman Morseld

06 - 51 53 50 47