Management buy-out van Beddinghouse

 

Beddinghouse ontwikkelt bed- & badlinnen voor haar eigen merken zoals Beddinghouse, Kardol & Verstraten en het lifestyle- & accessoiremerk KAAT Amsterdam, maar ook voor   gerenommeerde, internationale merken zoals Auping, Oilily en Riviera Maison. Het productportfolio bestaat onder andere uit dekbedovertrekken, hoeslakens, moltons, sierkussens en handdoeken. De onderneming heeft een jaarlijkse omzet van ca. 20 miljoen euro en zo'n 60 medewerkers in dienst.

De onderneming was grotendeels in eigendom van de oorspronkelijke oprichters, die wilden uitfaseren en de zittende directie volledig eigenaar laten worden, door middel van een management buy-out. Lingedael trad op als corporate finance adviseur van de kopende directie.

Reacties zijn gesloten

Privcacy/ en cookie policy

De website van Lingedael maakt gebruik van cookies en daarmee vergelijkbare technieken. Dit doen wij om de website te laten functioneren, gebruik van de website te analyseren en om uw gebruikservaring te optimaliseren. Door op de knoppen hiernaast te klikken kunt u deze cookies weigeren en specificeren. Door op ‘Accepteren’ te klikken of door verder gebruik te maken van de website gaat u akkoord met de plaatsing van de cookies.

Privacy policy | Sluiten
Instellingen